Néha egyetlen mondat új távlatokat nyit meg. Van, hogy egy megerősítés hosszantartó lendületet ad. Előfordul, hogy egy őszinte és igaz kritika még épp időben ment meg a bekövetkező kudarctól.

Számomra ez a marketing tanácsadás esszenciája.

Szia, Jóljárt Dávid vagyok, az ANITATOTH natúrkozmetikai márka marketing vezetője és a Goosebumps Coffee Lab „magyar hangja”.

A Szeretetmárka projektemet azért hoztam létre, hogy megosszam 2009 óta halmozódó marketing tapasztalatomat és gondolataimat. Ez olyan cégvezetőknek hasznos, akik szívvel-lélekkel irányítják vállalkozásukat és szenvedélyük, hogy a vásárlókat elkápráztassák odaadásukkal, figyelmükkel és a termékükkel. Nekik minden esélyük megvan arra, hogy Szeretetmárkák legyenek és élvezzék az ebből fakadó sikereket.

Korlátozott szabadidőmben szívesen segítek Marketing Tanácsadással vagy Marketing Mentor Programmal azoknak, akik elakadtak, de fejleszteni szeretnék marketing tudásukat és/vagy vállalkozásukat.

Őszinte meglátások és kíméletlen kérdések 

Ha megtisztelsz azzal, hogy a marketing szakmai véleményem kéred, akkor én azzal tisztellek viszont, hogy őszintén elmondom a véleményemet. Még akkor is, ha fáj vagy rosszul érint.

Ez a marketing tanácsadás második felében szokott bekövetkezni, addig kérésekkel bombázlak, hogy pontosan ismerjem a céljaidat és kiderüljön, mi gátol abban, hogy elérd azokat. És igen, néha kíméletlenül bele fogok kérdezni olyanba, amiről nem szívesen beszélsz.

Marketing tanácsadásom területei és aspektusai

Marketing tanácsadásaim az alábbi témák köré szoktak épülni. Általában ezek valamelyikére fókuszálunk az adott tanácsadás alkalmával, mert így hatékonyan tudom támogatni a fejlődést vagy meg tudjuk szüntetni az elakadás okát.

Alapok: célcsoport, terméked, piac és konkurensek

A másság: miben más a Te vállalkozásod, mint a konkurenseké?

Online marketing eszköztár: kihozod a maximumot a weboldaladból/webáruházadból, adatbázis építő és menedzselő szoftveredből, közösségi média felületeidből, hirdetéseidből. (Eszközök, amivel kapcsolatban segíteni tudok: Google Analytics, Google Ads, SalesAutopilot, Facebook, Instagram, Youtube, Linkedin.)

Marketing taktikák és reklám: milyen reklámkampányaid vannak, azok mennyire sikeresek?

Marketing stratégia: rövid (1-2 év) és hosszú távú (3-5-10 év) marketing stratégia és az eléréséhez vezető út.

 

A marketingnek sok aspketusa van a vállalkozásban, amire kihatással van, ezekben is segítek:

Biznisz matek: jó matematikai alapon nyugszik a vállalkozásod? Megfelelő az árazás, ideális a nyereség százaléka, optimális a költség összetétel?

Marketing matek: optimális a marketingre szánt összeg megtérülése, költséghatékonyak a marketing csatornák, amelyeket használsz?

Marketing csapat: megvan a szükséges kompetencia minden marketinggel foglalkozó alkalmazottadban és ők jó összhangban dolgoznak egymással?

A marketing tanácsadásomat akkor ajánlom Neked, ha…

– Legalább 2-3 éve a piacon van a vállalkozásod

– Fejleszteni szeretnéd, de elakadtál

– Van folyamatos marketing tevékenység a cégedben

– Bírod az őszinte és segítő szándékú kritikát

– Elvégzed azokat a szükséges teendőket, amelyekről a marketing tanácsadás alatt közösen úgy határozunk

– A következő bekezdésben felsorolt területeken tevékenykedsz

Területek, amelyre specializálódtam

Az elmúlt 12 évben kitapasztaltam, csak azokon a területeken érek el kiemelkedő eredményeket, amelyek az érdeklődési körömbe vágnak. Nem mellesleg, Neked is akkor tudok hasznos tanácsokat adni, ha van tapasztalatom a piacoddal, termékeddel és célcsoportoddal.

Ezek a következők: gasztronómia, sport, kutyák, család témájú termékek, otthon és lakáskultúra, táplálékkiegészítők természetes alapanyagokkal, divat, szépségápolás, oktatás.

A marketing tanácsadás menete

1. Jelentkezés elköteleződés nélkül: kitöltöd az oldal alján található űrlapot, amellyel csak a szándékodat fejezed ki, semmilyen egyéb kötelezettséggel nem jár.

2. Rövid online/telefonos egyeztetés: azért tartjuk ezt a rövid egyeztetést, hogy picit megismerhessem a vállalkozói múltadat és a miértedet. Megtudjam, mik a céljaid, hol vagy elakadva és milyen marketing tevékenység zajlik jelenleg a cégednél. No, meg természetesen válaszolok minden benne felmerülő kérdésre.

3. Döntés: a telefonos beszélgetés végén elmondom, hogy tudok-e segíteni. (Lehet, hogy nem.) Te pedig a benyomásaid alapján eldöntöd, szeretnél-e részt venni a marketing tanácsadáson.

4. Néhány nap felkészülés: ahhoz, hogy a marketing tanácsadást a legeredményesebb legyen számodra, néhány nap felkészülésre szükségem van.

5. Marketing tanácsadás: 2 órában a lehető leghatékonyabban megtartjuk a marketing tanácsadást, motivációval és a közösen megbeszélt teendőkkel engedlek utadra.

6. Utánkövetés: a marketing tanácsadás végén meghatározunk egy időpontot, amikor felhívlak és beszámoltatlak, meddig jutottál a teendőkkel. (Ezért írtam feljebb, hogy csak akkor ajánlom a tanácsadást, ha

Akikkel együtt dolgoztam az elmúlt 12 évben

(a teljesség igénye nélkül)

Marketing tanácsadás díja:

125 00 forint

Marketing tanácsadás jelentkezés

Kérlek, töltsd ki az alábbi űrlapot! Jelentkezésedet követő 1 munkanapon belül kereslek, hogy felmérjem miben és hogyan tudok Neked segíteni.

Néha egyetlen mondat új távlatokat nyit meg. Van, hogy egy megerősítés hosszantartó lendületet ad. Előfordul, hogy egy őszinte és igaz kritika még épp időben ment meg a bekövetkező kudarctól.

Számomra ez a marketing tanácsadás esszenciája.

Szia, Jóljárt Dávid vagyok, az ANITATOTH natúrkozmetikai márka marketing vezetője és a Goosebumps Coffee Lab „magyar hangja”.

A Szeretetmárka projektemet azért hoztam létre, hogy megosszam 2009 óta halmozódó marketing tapasztalatomat és gondolataimat. Ez olyan cégvezetőknek hasznos, akik szívvel-lélekkel irányítják vállalkozásukat és szenvedélyük, hogy a vásárlókat elkápráztassák odaadásukkal, figyelmükkel és a termékükkel. Nekik minden esélyük megvan arra, hogy Szeretetmárkák legyenek és élvezzék az ebből fakadó sikereket.

Korlátozott szabadidőmben szívesen segítek Marketing Tanácsadással vagy Marketing Mentor Programmal azoknak, akik elakadtak, de fejleszteni szeretnék marketing tudásukat és/vagy vállalkozásukat.

Őszinte meglátások és kíméletlen kérdések 

Ha megtisztelsz azzal, hogy a marketing szakmai véleményem kéred, akkor én azzal tisztellek viszont, hogy őszintén elmondom a véleményemet. Még akkor is, ha fáj vagy rosszul érint.

Ez a marketing tanácsadás második felében szokott bekövetkezni, addig kérésekkel bombázlak, hogy pontosan ismerjem a céljaidat és kiderüljön, mi gátol abban, hogy elérd azokat. És igen, néha kíméletlenül bele fogok kérdezni olyanba, amiről nem szívesen beszélsz.

Marketing tanácsadásom területei és aspektusai

Marketing tanácsadásaim az alábbi témák köré szoktak épülni. Általában ezek valamelyikére fókuszálunk az adott tanácsadás alkalmával, mert így hatékonyan tudom támogatni a fejlődést vagy meg tudjuk szüntetni az elakadás okát.

Alapok: célcsoport, terméked, piac és konkurensek

A másság: miben más a Te vállalkozásod, mint a konkurenseké?

Online marketing eszköztár: kihozod a maximumot a weboldaladból/webáruházadból, adatbázis építő és menedzselő szoftveredből, közösségi média felületeidből, hirdetéseidből. (Eszközök, amivel kapcsolatban segíteni tudok: Google Analytics, Google Ads, SalesAutopilot, Facebook, Instagram, Youtube, Linkedin.)

Marketing taktikák és reklám: milyen reklámkampányaid vannak, azok mennyire sikeresek?

Marketing stratégia: rövid (1-2 év) és hosszú távú (3-5-10 év) marketing stratégia és az eléréséhez vezető út.

 

A marketingnek sok aspketusa van a vállalkozásban, amire kihatással van, ezekben is segítek:

Biznisz matek: jó matematikai alapon nyugszik a vállalkozásod? Megfelelő az árazás, ideális a nyereség százaléka, optimális a költség összetétel?

Marketing matek: optimális a marketingre szánt összeg megtérülése, költséghatékonyak a marketing csatornák, amelyeket használsz?

Marketing csapat: megvan a szükséges kompetencia minden marketinggel foglalkozó alkalmazottadban és ők jó összhangban dolgoznak egymással? 

A marketing tanácsadásomat akkor ajánlom Neked, ha…

– Legalább 2-3 éve a piacon van a vállalkozásod

– Fejleszteni szeretnéd, de elakadtál

– Van folyamatos marketing tevékenység a cégedben

– Bírod az őszinte és segítő szándékú kritikát

– Elvégzed azokat a szükséges teendőket, amelyekről a marketing tanácsadás alatt közösen úgy határozunk

– A következő bekezdésben felsorolt területeken tevékenykedsz

Területek, amelyre specializálódtam

Az elmúlt 12 évben kitapasztaltam, csak azokon a területeken érek el kiemelkedő eredményeket, amelyek az érdeklődési körömbe vágnak. Nem mellesleg, Neked is akkor tudok hasznos tanácsokat adni, ha van tapasztalatom a piacoddal, termékeddel és célcsoportoddal.

Ezek a következők: gasztronómia, sport, kutyák, család témájú termékek, otthon és lakáskultúra, táplálékkiegészítők természetes alapanyagokkal, divat, szépségápolás, oktatás.

A marketing tanácsadás menete

1. Jelentkezés elköteleződés nélkül: kitöltöd az oldal alján található űrlapot, amellyel csak a szándékodat fejezed ki, semmilyen egyéb kötelezettséggel nem jár.

2. Rövid online/telefonos egyeztetés: azért tartjuk ezt a rövid egyeztetést, hogy picit megismerhessem a vállalkozói múltadat és a miértedet. Megtudjam, mik a céljaid, hol vagy elakadva és milyen marketing tevékenység zajlik jelenleg a cégednél. No, meg természetesen válaszolok minden benne felmerülő kérdésre.

3. Döntés: a telefonos beszélgetés végén elmondom, hogy tudok-e segíteni. (Lehet, hogy nem.) Te pedig a benyomásaid alapján eldöntöd, szeretnél-e részt venni a marketing tanácsadáson.

4. Néhány nap felkészülés: ahhoz, hogy a marketing tanácsadást a legeredményesebb legyen számodra, néhány nap felkészülésre szükségem van.

5. Marketing tanácsadás: 2 órában a lehető leghatékonyabban megtartjuk a marketing tanácsadást, motivációval és a közösen megbeszélt teendőkkel engedlek utadra.

6. Utánkövetés: a marketing tanácsadás végén meghatározunk egy időpontot, amikor felhívlak és beszámoltatlak, meddig jutottál a teendőkkel. (Ezért írtam feljebb, hogy csak akkor ajánlom a tanácsadást, ha

Akikkel együtt dolgoztam az elmúlt 12 évben

(a teljesség igénye nélkül)

Marketing tanácsadás díja:

125 000 forint