Néha egyetlen mondat teljesen új távlatokat nyit meg. Egy lényeglátó észrevétel óriási hatással lehet a fejlődésre. Lehet, ha választ kapnál a céged marketingjével kapcsolatos legfontosabb kérdésedre, Te és a vállalkozásod is új lendületet kapna?

Szia, mi vagyunk a Szeretetmárka mögött, Kusnyár Nóra és Jóljárt Dávid. Együtt több, mint 5 éve segítünk a piacon már sikeres, de a fejlődésben elakadó cégeknek. Tesszük ezt úgy, hogy kialakítjuk náluk a marketing menedzsment kultúráját, valamint kiszámítható bevételeket és vásárlókat hozó marketing rendszereket építünk.

Miért válaszolunk szívesen a kérdésedre anélkül, hogy cserébe bármit is elvárnánk viszonzásul?

– Szüntelenül foglalkoztat minket, hogy a sikeres, de a fejlődésben elakadó cégeket mi hátráltatja legjobban? A kapott kérdésekből még pontosabbak lesznek az ismereteink.

– Minden egyes kérdésből és a megválaszoláshoz szükséges mini kutatásból tanulhatunk. Szeretünk ma többet tudni annál, mint amit tegnap tudtunk.

– Örülünk, ha egy apró meglátással, pár hasznos gondolattal segíteni tudunk Neked. Ha egy picit hozzájárulhatunk ahhoz, hogy sikeresebb legyen a vállalkozásod, boldogítani fog minket a tudat.

A jó kérdés titka

Ahhoz, hogy értékes legyen számodra a válaszunk, jó kérdést kell feltenned. Javasoljuk, ne legyen túl általános, mert arra nem tudunk konkrét és személyre szabott választ adni.

Például: Miért nem tudok annyi terméket értékesíteni a webáruházban, mint szeretnék? Erre a kérdésre azért nem tudunk válaszolni, mert az egyáltalán nem biztos, hogy az ok a webáruházban keresendő.

Ha konkrétumra kérdezel rá, akkor gond nélkül tudunk válaszolni. Íme pár kérdés, ami segíthet a megfogalmazásban:

  • A Facebook vagy az Instagram oldalunkra helyezzük a hangsúlyt?
  • A jelenlegi mottónk ez: [Ide jön a mottó]. Szerintetek eléggé kifejezi a cégünket?
  • Bevezetnénk egy terméket ezzel a névvel: [ide jön a név.] Szerintetek jó ez a név, illeszkedik a márkánkhoz és kellően kifejezi a terméket?
  • Mi a baj a vásárlási folyamatunkkal? Jelenleg a fizetési folyamatban alig 10%-os a fizetés kezdési/befejezési arány.

A háttérinformáció legalább annyira fontos, mint a kérdés

A jól megfogalmazott kérdésed mellett szükségünk lesz a leglényegesebb háttérinformációkra. Természetesen csak azokra, amivel kapcsolatban kérdeztél. Ha például az Insta és Facebook oldal fókuszon gondolkozol, akkor küldd el mindkét közösségi oldaladat, valamint a célcsoportod legfontosabb jellemzőit.

Ha a kampányoddal kapcsolatban kérdezel, akkor szintén szükségünk lesz a célcsoportod adataira, a jelenlegi kreatívodra és arra, hogy hol hirdetsz. A webáruházadat érintő problémáknál mindenképpen küldd el a webáruházad linkjét.

Nem hisszük magunkról, hogy mindenhez értünk

Az elmúlt 13 évben kikristályosodott, hogy megbízóink számára azokon a területeken vagyunk kiemelkedően eredményesek, amelyek az érdeklődési körünkbe vágnak: gasztronómia, sport, kutyák, család témájú termékek, otthon és lakáskultúra, divat, szépségápolás, oktatás.

Ezért marketinggel kapcsolatos kérdésekre csak ezekben a témakörökben válaszolunk, mert tudjuk, válaszunk valóban hasznos és értékes lesz a számodra. Megértésedet köszönjük!

Néhány nap türelmedet kérjük

Nem szeretünk haszontalan, megalapozatlan válaszokat adni, ezért a kérdésed elküldését követően 1-3 munkanap türelmedet kérjük. Az sem kizárt, hogy szükségünk lesz még pár információra, ez esetben a megadott email címeden fogunk kérdezni.

.