Melyik a kedvenc farmered, telefonod, cipőd, órád, parfümöd, autód, samponod, arckrémed, mosószered? Ezek közül melyekhez ragaszkodsz akár az ésszerűség határán túl is? Ez utóbbi termékek gyártói a Te Szeretetmárkáid!

Az emberek a Te márkádhoz (cégedhez) foggal-körömmel ragaszkodnak, hűségesek és kitartóak? Megbocsátanak és visszatérnek akkor is márkádhoz, ha hibázik? (Például rossz a termék, pontatlan a rendelés összeállítás vagy modortalan a kiszolgálás). Váráslóid büszkén és ajánlák a márkádat és termékeit a barátaiknak?

Szeretnél ilyen márka tulajdonosa lenni?

A Szeretetmárka építés attitűdje

Cégedből akkor lesz Szeretetmárka, ha elsajátítod a megfelelő attitűdöt. El kell köteleződnöd a vásárlóid iránt! Minden lépésedet, döntésedet, tettedet csakis az határozhatja meg, hogyan tudod lenyűgözni, elvarázsolni és áhítatba ejteni őket.

Ha így teszel, a márkádhoz hűen ragaszkodó vásárlók, folyamatosan növekvő árbevételed és nyereséged lesz. (Legyünk őszinték: vállalkozást azért hozunk létre és tesszük bele minden energiánkat, hogy az embereknek teremtett értékkel, profitot realizáljunk.)

Beszéljünk egy picit Rólad!

Minimum 3-6 éve a piacon van a vállalkozásod? Saját terméked vagy szolgáltatásod van? 3-10 fő közötti a létszám és az évi árbevétel 30 000 000 – 100 000 000 forint között van? *

Elismeréssel adózunk az eddigi teljesítményetek előtt! Erre a szintre eljutni ugyanis kizárólag olyan termékkel és szolgáltatással lehet, amit az emberek szeretnek, szívesen újravásárolnak és jó szívvel mesélnek róla a barátaiknak.

Úgy érzed, a cégedben benne van a fejlődés lehetősége, a csapatod jó, de nem tudod, hogyan kellene szintet ugrani?

* ha még nem érted el ezt a cégméretet nem gond, de elsősorban ekkora cégekhez szólunk

A Szeretetmárkák esszenciái: Emberek, Termék, Marketing

A márkádban/cégedben lévő lehetőségeket akkor tudod a legjobban kiaknázni, ha a 3 legfontosabb “összetevőre” fókuszálsz, tehát a csapatodra, a termékedre és a marketingre.  Ha így teszel, biztos lehetsz abban, hogy a vállalkozásod sosem tapasztalt dinamikus fejlődésnek indul.

Fa helyett az erdő, csinálás helyett mendzsment

A magyar cégek és cégvezetők bele vannak őrülve a marketing csinálásba. Mennek a posztok, íródnak a blogbejegyzések, repülnek a hírlevelek, dübörögnek a hirdetések, ugrálnak fel a popupok és egymást érik a véget nem érők akciók. Persze, a marketing aktivitás fontos, de van itt 3 fontos kérdés:

1, Mi az éves/negyedéves/havi célod és azokhoz milyen kulcseredményeket és mérőszámokat határoztál meg? (Ha nincsenek céljaid és hozzájuk rendelt kulcseredmények, akkor olyan, mintha úgy ülnél autóba, hogy elindulsz nem tudod hová és oda érsz fogalmad sincs mikor.)

2, Mely marketing aktivitások azok, amelyek a céljaid elérésére a legnagyobb hatással vannak?

3, Céljaid összhangban vannak a vásárlóid vágyaival? (Hiába akarsz eladni 3000-et olyan termékből, amire senkinek nincs igénye.)

A vállalkozásod nem azért nem fejlődik eléggé, mert nem jók a hirdetések, a posztok, a hírlevelek…stb., hanem azért, mert nincs stratégiai szinten átgondolva és rendezve a marketing aktivitás. Nagyon gyakran nincs kialakított működési rendszer, amelyben a csapatod minden tagja ki tudja hozni a benne rejlő potenciált, ezáltal segítve a céged fejlődését. Valószínűleg nincsenek meghatározva azok a célok sem, amelyért a mindenki elkötelezettséget vállal és szívesen küzd.

Eljutottál valahová, de gyanítom, nem tudod pontosan, mi a sikered vagy a sikertelenséged kulcsa.

Szeretnéd, hogy az emberek ragaszkodjanak a márkádhoz, azaz Szeretetmárka legyen?

Tudunk azonnali megoldást adni Marketing Mentor Program és Marketing Tanácsadás keretében. Ebben Rád és a cégedre fókuszálunk, átadjuk mindazt a tudást és tapasztalatot, amit az elmúlt 12 évben összeszedtünk és, amiket tanulunk nap, mint nap. Ezek intenzív és gyors fejlődést biztosítanak Neked és a márkádnak.

Ha szeretnél apró lépéseken keresztül megismerkedni a Szeretetmárka Menedzsment módszerével, akkor regisztrálj be az oldalunkra, ahol folyamatosan fejlesztjük és frissítjük a tudásanyagainkat. Ezek felhasználásával és a cégedre való átültetésével Te is képes leszel önállóan, a saját ütemedben Szeretetmárkává fejleszteni a vállalkozásodat.

Szia, Jóljárt Dávid vagyok, jelenleg az ANITATOTH natúrkozmetikai márka és a MAGNOLIA DAY SPA interim marketing vezetője. A célom, hogy Partnereimmel segítsek a piacon már bizonyított, de a fejlődésben elakadó cégeknek szintet lépni és Szeretetmárkává válni.

Marketing szemléletemet a Szeretetmárka építés attitűdjében tudom maximálisan kiélni, szerintem kizárólag olyan céget érdemes építeni, amelynek termékeiért a vásárlók rajonganak és ragaszkodnak.

Megismerhetünk még jobban, hogy számodra kizárólag értékes inspirációt nyújthassunk?
Elolvasom az Adatvédelmi Irányelveket!