Termék piaci bevezetés tévhitek

Miért ne a családtagjaid és barátaid bíztatására vágj bele az új termék bevezetésébe? Miért nem lehet sikeres egy vállalkozás a „jobb” termékkel? Hogyan lehet pofára esni a piac többi szereplőjének másolásával? Miért nem lehet néhány tízezer forintból berobbantani a terméket a köztudatba? Ízelítő azokból a kérdésekből, amire választ adok saját termékbevezetési tapasztalataimmal fűszerezve.

Coco Chanel zseniális marketing megoldásaió

Coco Chanel-t mindig nagyon tiszteltem és munkássága példaértékű számomra a Szeretetmárkák között. Henry Gidel, Chanel életrajzi könyvének köszönhetően sokkal behatóbban megismertem személyiségét, értékrendjét és felfedeztem azokat a zseniális marketing megoldásait, amelyeket zsigerből csinált. Erről szól legfrissebb blogbejegyzésem.

Könyvajánló: Carmine Gallo – Apple élmény

Talán nem kell hosszasan ecsetelnem, miért ajánlom elolvasásra a világ legerősebb márkájának élményszerzési módszereit. A könyvből átfogó betekintést kaphatsz az Apple módszertanába, emellett Carmine Gallo “ellenőrző pontokkal” segít, hogy Te is kialakíthasd azt a márkaélményt, amit ők nyújtanak.

Pár bekezdésben összeszedtem, nekem mi ragadt meg leginkább.

Könyvajánló: Roger McNamee – Zuckolva

Roger McNamee az elsőként fektett be a Facebook-ba. A kezdeti időkben mentorként segítette Mark Zuckerberg fejlődését. Sokáig örült annak, hogy befektetése a legjobb helyen van. Aztán kis idő után kételkedni kezdett abban, hogy a Facebook jó úton jár és valóban az a célja, hogy összekapcsolja az embereket? Látják a vezetők az ebben rejlő társadalmi veszélyeket? Több, mint 2 évet szánt arra, hogy minden részletre kiterjedően utánajárjon az őt aggasztó kérdéseknek, a vizsgálódásának végeredménye ez a könyv.

Pár bekezdésben összeszedtem, nekem mi ragadt meg leginkább.