Érdeklődsz a Szeretetmárka építés iránt? Olvasd el blogbejegzéseinket Termék, Emberek, Marketing és Rendszer témakörökben és fedezd fel vállalkozásodban rejlő további lehetőségeket.
A sikeres Landing Page titka
Milyen hosszú legyen? Milyen képeket használjak? Hogyan írjam meg a szövegeket? Mi a helyzet a véleményekkel? És a gombok? Én rajta legyek? Ilyen és ehhez kapcsolatos kérdésekre adjuk meg a választ, hogy összerakhass egy eredményes, jól konvertáló Landing Page-et!
A vállalkozó tükre
Vállalkozóként nekünk köszönhető a siker és a kudarc is. A tükörbe nézés elsősorban a kudarcnál hasznos, de ha fejlődni akarunk, akkor a rendszeres önreflexió sokat segít. Összeszedtük azokat a kérdéseket, amelyeket érdemes feltenni magunknak. Hisszük, ha őszintén válaszolsz rájuk, új lendületet kapsz Te és a vállakozásod is!
A cégvezetői-énmárkaépítés csapdái
Tagadhatatlan, hogy egy jól felépített cégvezetői-énmárka sokat segít egy márka piaci elfogadásában és ismertségében. De biztosan akarod a nyilvánosságot? Fel vagy készülve arra, mivel jár, ha magadra építed a cégedet/márkádat? Mi történik, ha egy napon ki szeretnél szállni, de a magadra húzott cégből nem tudsz. Ezt boncolgatjuk megoldási javaslatokkal.
Ne nyírd ki a kollégáid kreatív energiáit!
Egyes cégvezetők anélkül, hogy tudatában lennének, sajnos kinyírják a kollégáik kreatív energiáit. Honnan érhetőt tetten? Miért káros a cégedre nézve? Hogyan alakíts ki kreatív légkört? A cikkben eláruljuk.
Honnan meríted az inspirációt?
Vállalkozásunk – és termékünk fejlesztéséhez folyamatos inspirációra van szükségünk. Megosztunk párat sajátjaink közül, hátha találsz közöttük olyat, amire még nem gondoltál.
Te átadod a felelősséget?
A felelősség nem átadása rontja egy cég hatékony működését, továbbá elképesztően rombolja a kollégák munkamorálját valamint lelkesedését. Milyen “tünetei” vannak a felelősség nem-átadásnak? Ha Te is szenvedsz ezek valamelyikében, akkor a kiutat is megmutatjuk.
Kisvállalati marketing pozíciók – A marketinges szuperhős, aki csak a mesében létezik
Vajon miért keresnek a cégek csak a mesében létező marketinges szuperhősöket? Szerintünk sokkal hatékonyabb és eredményesebb, ha a megfelelő kompetenciával rendelkező szakemberek dolgoznak a marketingen. A cikkben összeszedtük azt a 10-12 pozíciót, amelyik a legnagyobb hatással van egy mikro – és kisvállalkozás fejlődésére.
Az áldozat törvénye
Mit áldozol fel a cégedben azért, hogy kizárólag azokra a termékekre fókuszálj, amelyek sikeressé tették a cégedet? Egyáltalán melyek a sikertermékeid? Az “igazmondó számok” megmutatják, hová kell helyezned a fókuszt, az Áldozat törvénye pedig segít, hogy még sikeresebbé tedd a cégedet.
Carmine Gallo – Apple élmény
Talán nem kell hosszasan ecsetelnem, miért ajánlom elolvasásra a világ legerősebb márkájának élményszerzési módszereit. A könyvből átfogó betekintést kaphatsz az Apple módszertanába, emellett Carmine Gallo “ellenőrző pontokkal” segít, hogy Te is kialakíthasd azt a márkaélményt, amit ők nyújtanak.
Pár bekezdésben összeszedtem, nekem mi ragadt meg leginkább.
Roger McNamee – Zuckolva
Roger McNamee az elsőként fektett be a Facebook-ba. A kezdeti időkben mentorként segítette Mark Zuckerberg fejlődését. Sokáig örült annak, hogy befektetése a legjobb helyen van. Aztán kis idő után kételkedni kezdett abban, hogy a Facebook jó úton jár és valóban az a célja, hogy összekapcsolja az embereket? Látják a vezetők az ebben rejlő társadalmi veszélyeket? Több, mint 2 évet szánt arra, hogy minden részletre kiterjedően utánajárjon az őt aggasztó kérdéseknek, a vizsgálódásának végeredménye ez a könyv.
Pár bekezdésben összeszedtem, nekem mi ragadt meg leginkább.
Termék piaci bevezetés tévhitek
Miért ne a családtagjaid és barátaid bíztatására vágj bele az új termék bevezetésébe? Miért nem lehet sikeres egy vállalkozás a „jobb” termékkel? Hogyan lehet pofára esni a piac többi szereplőjének másolásával? Miért nem lehet néhány tízezer forintból berobbantani a terméket a köztudatba? Ízelítő azokból a kérdésekből, amire választ adok saját termékbevezetési tapasztalataimmal fűszerezve.
Coco Chanel zseniális marketing megoldásai
Coco Chanel-t mindig nagyon tiszteltem és munkássága példaértékű számomra a Szeretetmárkák között. Henry Gidel, Chanel életrajzi könyvének köszönhetően sokkal behatóbban megismertem személyiségét, értékrendjét és felfedeztem azokat a zseniális marketing megoldásait, amelyeket zsigerből csinált.
Segíthetünk Neked is a márkád/céged marketing fejlesztésében?

Márka Röntgen
Milyen lehetőségek vannak még a marketingetekben? Rövid tesztünk segítségével feltárhatod a potenciált, apró tanácsainkat felhasználva pedig hatákonyabbá teheted a marketing gépezetet.

Marketing Menedzsment
Hogyan menedzseld hatékonyan és sikeresen a márkád marketingjét? Megtudhatod a folyamatosan frissülő és megújuló inspirációs anyagokból, ajánlott feladatokból és könyvajánlókból.

Marketingrendszer Építés
A marketingrendszer a kiszámítható árbevétel fő forrása. Ha nincs megfelelő szakmai kompetencia a csapatodban, akkor nagyon szívesen besegítünk rövid, közép vagy akár hosszútávon.