Blog

Érdeklődsz a Szeretetmárka építés iránt? Olvasd el blogbejegzéseinket Termék, Emberek, Marketing és Rendszer témakörökben és fedezd fel vállalkozásodban rejlő további lehetőségeket.

Te átadod a felelősséget?

Te átadod a felelősséget?

A felelősség nem átadása rontja egy cég hatékony működését, továbbá elképesztően rombolja a kollégák munkamorálját valamint lelkesedését. Milyen “tünetei” vannak a felelősség nem-átadásnak? Ha Te is szenvedsz ezek valamelyikében, akkor a kiutat is megmutatjuk.

bővebben
Az áldozat törvénye

Az áldozat törvénye

Mit áldozol fel a cégedben azért, hogy kizárólag azokra a termékekre fókuszálj, amelyek sikeressé tették a cégedet? Egyáltalán melyek a sikertermékeid? Az “igazmondó számok” megmutatják, hová kell helyezned a fókuszt, az Áldozat törvénye pedig segít, hogy még sikeresebbé tedd a cégedet.

bővebben
Carmine Gallo – Apple élmény

Carmine Gallo – Apple élmény

Talán nem kell hosszasan ecsetelnem, miért ajánlom elolvasásra a világ legerősebb márkájának élményszerzési módszereit. A könyvből átfogó betekintést kaphatsz az Apple módszertanába, emellett Carmine Gallo “ellenőrző pontokkal” segít, hogy Te is kialakíthasd azt a márkaélményt, amit ők nyújtanak.

Pár bekezdésben összeszedtem, nekem mi ragadt meg leginkább.

bővebben
Roger McNamee – Zuckolva

Roger McNamee – Zuckolva

Roger McNamee az elsőként fektett be a Facebook-ba. A kezdeti időkben mentorként segítette Mark Zuckerberg fejlődését. Sokáig örült annak, hogy befektetése a legjobb helyen van. Aztán kis idő után kételkedni kezdett abban, hogy a Facebook jó úton jár és valóban az a célja, hogy összekapcsolja az embereket? Látják a vezetők az ebben rejlő társadalmi veszélyeket? Több, mint 2 évet szánt arra, hogy minden részletre kiterjedően utánajárjon az őt aggasztó kérdéseknek, a vizsgálódásának végeredménye ez a könyv.

Pár bekezdésben összeszedtem, nekem mi ragadt meg leginkább.

bővebben
Termék piaci bevezetés tévhitek

Termék piaci bevezetés tévhitek

Miért ne a családtagjaid és barátaid bíztatására vágj bele az új termék bevezetésébe? Miért nem lehet sikeres egy vállalkozás a „jobb” termékkel? Hogyan lehet pofára esni a piac többi szereplőjének másolásával? Miért nem lehet néhány tízezer forintból berobbantani a terméket a köztudatba? Ízelítő azokból a kérdésekből, amire választ adok saját termékbevezetési tapasztalataimmal fűszerezve.

bővebben
Coco Chanel zseniális marketing megoldásai

Coco Chanel zseniális marketing megoldásai

Coco Chanel-t mindig nagyon tiszteltem és munkássága példaértékű számomra a Szeretetmárkák között. Henry Gidel, Chanel életrajzi könyvének köszönhetően sokkal behatóbban megismertem személyiségét, értékrendjét és felfedeztem azokat a zseniális marketing megoldásait, amelyeket zsigerből csinált.

bővebben

Segíthetünk Neked is a márkád/céged marketing fejlesztésében?

Márka Röntgen

Milyen lehetőségek vannak még a marketingetekben? Rövid tesztünk segítségével feltárhatod a potenciált, apró tanácsainkat felhasználva pedig hatákonyabbá teheted a marketing gépezetet.

Marketing Menedzsment 

Hogyan menedzseld hatékonyan és sikeresen a márkád marketingjét? Megtudhatod a folyamatosan frissülő és megújuló inspirációs anyagokból, ajánlott feladatokból és könyvajánlókból.

Marketingrendszer Építés

A marketingrendszer a kiszámítható árbevétel fő forrása. Ha nincs megfelelő szakmai kompetencia a csapatodban, akkor nagyon szívesen besegítünk rövid, közép vagy akár hosszútávon.